vineri, 15 noiembrie 2013

Despre minunile de la Manastirea Radu-Voda ale Sfantului Nectarie

 
 
 
 
 Furnica Raluca, 17-01-2010 

        Ma numesc Raluca, sunt din Brasov, si as dori, prin intermediul site-ului, sa impartasesc cititorilor dvs. experienta mea vis-a vis de ceea ce inseamna Rugaciunea si puterea Ei. La inceputul anului trecut am descoperit un Sfant, un dar lasat oamenilor de catre Dumnezeu: pe Sfantul Ierarh Nectarie. Am aflat despre minunile pe care le face, daca ne indreptam cu credinta spre Dansul. Asa incat, m-am interesat unde se afla moastele sale in Romania, si iata-ne pe mine si sotul meu, luna de luna la Manastirea Radu-Voda din Bucuresti. Nu va pot descrie in cuvinte starea de bine pe care am trait-o in timpul primei slujbe de la Radu-Voda, manastire ce adaposteste Sfintele Moaste ale Sf. Ierarh Nectarie! Ne-am straduit sa ajungem macar o data pe luna la Sfant, unde ne-am rugat, zicem noi, dupa puterile si inima noastra.
    Intentia noastra era sa ne rugam pentru ca sa fim binecuvantati cu un copil, dupa pierderea prealabila a unei sarcini. Dar, raspunsul la rugaciunile noastre nu s-a concretizat in a ramane eu insarcinata, ci, urmare a unor dureri puternice de picioare, tatal meu a ajuns la spital, la Urgente. Dupa analize si consultatii, fara nici o legatura cu durerea atroce de picioare, doctorii i-au descoperit o tumoare la rinichiul stang. Acest diagnostic a cazut ca un traznet asupra noastra, stiindu-l un om in general sanatos, si o veste groaznica la numai doi ani de cand o piedusem pe mama, la doar 52 de ani. Nauciti, am plecat la Bucuresti unde i-a fost extirpata tumoarea, cu tot cu rinichi. Vreau sa va spun ca in Brasov, cea mai optimista parere era un stadiul 2. Acum intervine puterea Rugaciunii si mana Domnului nostru Isus Hristos. Nu va pot spune ce a insemnat perioada petrecuta cu tatal meu la Bucuresti.
     Dar am staruit dupa puterile mele in rugaciune, si am incercat pe cat posibil sa ma fac ascultata de Sfinti si de Maica Domnului. Am citit Acatiste ale Sfintilor Nicolae, Spiridon, Pantelimon, Nectarie, ale Sfintei Mucenite Filoftea. Seara, Paraclisul Maicii Domnului era medicamentul pentru sufletul meu intristat. Si am rostit toate aceste rugaciuni cu credinta ca Sfintii sunt in fata mea si se indura de lacrimile mele. Mi-a spus odata inteleptul parinte Teofil de la Sambata sa incerc sa nu-l mai vad pe bunul Dumnezeu ca pe un sponsor, de la care ceri doar cand ai nevoie, ci sa-l cautam si atunci cand nu suntem la stramtoarea bolilor sau a necazurilor. Am incercat deci sa ma rog cu sufletul, curat, cu lacrimi de pocainta, si mai ales, fara sa ma mai intreb intruna "de ce eu?" , asa cum facusem cand am pierdut-o pe mama. Dupa ce am luat rezultatul biopsiei, am trait un alt moment inaltator: boala era stadiul 1, nici 2 si nici 3 cum ni se spusese initial. Si asta pentru ca , cred eu, Dumnezeu si Sfintii Sai mai au "niscaiva" planuri legate de mantuirea mea. Ca o concluzie, fara ca sa ne rugam Sfantului Nectarie, sunt convinsa ca nu am fi descoperit boala tatalui decat cand ar fi fost prea tarziu.
     Si datorita marii milostiviri a Sfantului Dumnezeu si a Maicii Domnului, diagnosticele medicilor au fost " usor" contrazise. Rugati-va toti cei care sunteti in necaz, sincer si fara inversunare, si Dumnezeu va raspunde intr-un fel sau altul rugaciunilor voastre. Dumnezeu si Sfantul Ierarh Nectarie sa ajute la toata lumea aflata in nevoie! 

Andra, 14-02-2010

     Sfantul Nectarie este sfantul drag inimii mele. De cand am inceput sa citesc acatistului Sfantului Nectarie am simtit ajutorul lui. L-am rugat pe Sfantul Nectarie sa-mi aduca iubirea inapoi si asa s-a intamplat, chiar pe 9 noiembrie ne-am regasit. Acatistul Sfantului Nectarie imi aduce bucurie, liniste in suflet si speranta ca tot ce imi doresc se va realiza si ca voi avea familia pe care mi-o doresc atat de mult impreuna cu persoana iubita. Ma rog in continuare Sfantului Nectarie sa-mi dea ajutorul lui, sa-mi primeasca si sa-mi asculte rugaciunile. Rugati-va Sfantului Nectarie, marele facator de minuni!

Adela, 25-02-2010

      Doresc sa ii multumesc cu adanca recunostinta Sfantului Nectarie si smerenie pentru ajutorul primit, intr-un moment disperat, limita. A devenit Sfatuitorul meu, ocrotitorul meu, bunul meu prieten. Uitandu-ma in urma, realizez interventia divina prin Sfantul Nectarie asupra vietii mele. Si stiu ca ma ghida si ajuta pentru vindecare si asezarea vietii mele si a familiei mele in lumina si pacea lui Dumnezeu. Ii multumesc din suflet Sfantului Nectarie.

Teodora-Ecaterina, 06-03-2010

             Si pe mine m-a ajutat Sf. Nectarie in mai multe situatii si in destule ocazii. De pilda, intr-o zi de oct. 2009, pe cand alergam, m-am impiedicat si am cazut cu ambii genunchi exact in niste pietre ascutite ascunse in iarba. Desi genunchii mei devenisera f. rapid 2 rani deschise si supurande, nu am dat importanta, si le tot ungeam cu niste crema antiseptica, puneam pudra de talc si plasturi/pansament, chiar si frunze de varza, crezand ca se vor inchide, vindecandu-se 'de la sine', in curand. Insa pe zi ce trecea, ranile respective nu doar ca nu se inchideau, dar deveneau, cu o repeziciune alarmanta si ingrijoratoare pt. mine, din ce in ce mai dureroase, atat la exterior, cat si in interior, la nivelul meniscului etc, incat abia daca mai puteam sa merg, sa ma deplasez, iar durerile se accentuau pe timpul noptii, chinuindu-ma aproape insuportabil (se resimteau cu intensitate). Incepusem sa-mi fac griji ca s-ar fi putut transforma in cangrena sau alte complicatii mai grave. Apoi am ajuns la man. Radu-Voda, din Bucuresti, unde, timp de o saptamana sau 2 (nici nu aveam atunci prea mult timp la dispozitie, iar pe cel pe care-l aveam incercam sa-l folosesc mergand pe la cat mai multe bis. si participand la cat mai multe slujbe posibil, in rugaciune si post), am participat la cateva slujbe (acolo, dar si pe la alte bis. din zona, caci sunt mai multe, si destule sau majoritatea dintre ele, au si moastele altor Sfinti), (cred ca am apucat sa ma si spovedesc, tot la Radu-Voda), m-am inchinat si rugat la racla cu particele din moastele Sf. Nectarie, si de unde am primit si o mica sticluta cu putin untdelemn sfintit din candela ce arde deasupra raclei.
     
Dupa cateva nopti in care mi-am tot uns genunchii (de cateva ori, in mod repetat, inainte de culcare), in forma de Cruce, cu acel ulei sfintit, ranile s-au inchis si stratul de piele s-a regenerat, iar durerile care ma chinuisera au disparut cu desavarsire, in mod miraculos. Si in alte situatii mi-a mai ajutat mie Sf. Nectarie, de ex. la examene si la unele cursuri, cu scoala in general, dar si cu altele (unele mici ajutoare banesti neasteptate cand eram la nevoie; sau depasirea unor obstacole; m-a aparat si de vrajmasi etc). Pt. tot ajutorul primit, pt. toate binefacerile si purtarea de grija, multumesc nespus de mult (desi, in marea mea nevrednicie si stangacie, niciodata nu voi fi in stare a multumi cum se cuvine), Preasfintei Nascatoare de Dumnezeu, Sf. Nectarie si tuturor Sfintilor si Puterilor Ceresti (Sf. Ingeri) care m-au tot ajutat si mi-au fost alaturi mereu, nelasandu-ma la greu, dar mai ales Bunului Dumnezeu, Preasfintei Treimi, Care lucreaza prin Sfintii Sai.



Florian Pistritu, 08-03-2010

       In urma cu cateva zile am fost la cumnata mea Viorica, insarcinata in luna a 3-a. Si am aflat cu durere ca avea probleme cu sarcina. Era programata pentru vineri la doctor. Avea probleme cu mentinerea sarcinii, avand colul semideschis si scurtat. Trebuia sa i se faca cerclaj. Mi s-a facut mila de ea, de faptul ca putea pierde sarcina si am zis sa ma rog si eu Sfantului Ierarh Nectarie sa o ajute, sa ii inchida colul ca sa duca sarcina la bun sfarsit. Astazi, cand au fost la spital pentru internare, i s-a mai facut o ecografie. Insa de data asta totul era schimbat. Colul era inchis si de lungime normala. Sfantul Ierarh Nectarie a facut si de data asta o minune. A ajutat o femeie insarcinata ca sa poata duce la bun sfarsit sarcina.
SLAVA DOMNULUI ! 
 
Sursa: http://www.sfantulnectarie.ro



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...